جاذبه های سنگاپور

سنتوزا و دنیای زیر آب

سنتوزا و دنیای زیر آب

در این مجموعه می توان با تله کابین به سمت سنتوزا حرکت کرد و منظره با شکوه آسمان آبی سنگاپور و بندر تجاری سنگاپور از چشم پرندگان را مشاهده کرد. هنگام ورود تصاویری که نمایانگر تاریخچه سنگاپور هستند را مشاهده نمایید.

این تصاویر نقاشی شده مومی هرگز جذابیت و زیبایی خود را از دست نمی دهند. در بخش دیگر معرفی جشن های نژادی سنگاپور با تصاویر، صدا و بو می باشد. و بخش بعدی دنیای زیر آب است که در این بخش می توان بیش از 6000 موجود دریایی در انواع و اندازه های مختلف مشاهده کرد.

اسکله کلارک سنگاپور

اسکله کلارک سنگاپور

این مکان که مجموعه ای از مغازه های زنجیره ای قرن نوزدهم بوده است، هم اکنون در بر گیرنده بیش از 50 مغازه و فروشگاه می باشد که عرضه کننده انواع لباس های ابریشمی و پارچه های طرح دار زیبا تا مبلمان و عتیقه جات می باشد. در هنگام شب این منطقه تبدیل به کارناوالی زنده از رستوران ها، میکده ها، بار ها و رستوران های رو باز می شود.

برای صرف غذای محلی این مکان که کباب مالزی می باشد باید به  Clarke Quay Satay Club  مراجعه کنید. در این مکان قایق سواری از اسکله تا دهانه رودخانه سنگاپور میسر می باشد.

2خیابان ارچاد، ارکید سنگاپور

خیابان ارچاد، ارکید سنگاپور

این جاده که 2،5 کیلومتر می باشد بیشترین فروشگاه ها و مراکز خرید را در خود جای داده است. این جاده که به طور طبیعی درختچه های جوز و فلفل در آن وجود دارد در برگیرنده شیک ترین فروشگاه ها و رستوران ها و هتل های لوکس می باشد.

معروف ترین مراکز خرید این مجموعه شامل Ngee Ann City ، Tangs Department Stor، Wisma Atria، Heeren و Centrepoint  می باشد.

جزیره1

جزیره سنتوسا
 

سنتوسا به معناي صلح و آرامش در زبان مالايي مي باشد. اين جزيره در فاصله 20 كيلومتري از مركز شهر واقع شده است و يكي از مهمترين مراكز توريستي سنگاپور محسوب مي شود.

آكواريوم معروف و ديدني آن با بيش از 2500 ماهي از 260 گونه مختلف، پارك و باغ وحش، زمين هاي گلف و ورزشهاي آبي، برنامه نمايش دلفين ها و اصلي ترين بخش جزيره، رقص فواره ها با جذابيت خاص و جادويي نمايش بسيار ويژه و فراموش نشدني براي جهانگردان و بازديد كنندگان به ارمغان مي آورد.

پ س ح

پارک شبانه روزی سافاری

تجربه بازديد از حيات وحش در شب شايد براي كمتر كسي امكان پذير باشد. پارک شبانه روزي سافاري Night Safari  اولين پارک حيات وحش شبانه در جهان است كه بازديد كنندگان مي توانند نادرترين گونه هاي حيوانات جهان را در اين محل مشاهده كنند. سافاري شبانه يكي از معروفترين مجموعه هاي حيات وحش در جنوب شرق آسيا محسوب مي شود.

اين مركز شامل قسمت هاي جالبي از قبيل آكروباتيك، عكس گرفتن در كنار حيوانات وحشي، سفر با قطار، پياده روي در جنگل هاي وحشي به همراه توضيحات مربوط به هر بخش توسط راهنمايان مجرب پارک و شوي حيوانات دست آموز مي باشد.

ک لیسا

کلیسای سنت ژوزف

این کلیسا در اوایل دهه سال 1800 توسط فرانسیسکو دو سیلوا ماله تاسیس شده است. پس از اینکه این کلیسا در سال 1906 فرسوده و کهنه گشت، تصمیم گرفته شد که در این مکان کلیسایی جدید ساخته شود و این امر منجر به تکمیل این کلیسا در سال 1912 شد.

این کلسیا مشتمل بر یک گنبد هشت گوشه و دو گنبد دیگر مجاور این گنبد اصلی می باشد. حیاط این کلیسا در جمعه ها مملو از عبادت کنندگان می شود که ممکن است برخی به علت کمبود جا به بالکن بلوک های آپارتمانی اطراف بروند. اگر جمعه در این مکان حاضر شوید می توانید در مراسم مذهبی یاد آوری مصلوب شدن حضرت عیسی نیز شرکت داشته باشید.

1 موزه

موزه تاریخ سنگاپور

در این موزه می توانید وقایعی را که از قرن چهاردهم سبب شکل گیری سنگاپور تا کنون شده است را دنبال کنید. این موزه به مانند شهر فرنگی است که در آن فرهنگ و تاریخ غنی مردم سنگاپور، ریشه اجدادی و تعدد مذهبی و نژادی و جنگ ها و نزاع های تاریخی ملت سنگاپور را کشف می کنید.

فراموش نکنید که جواهرات و طلا های Javanse متعلق به قرن چهاردهم که مربوط به دوران قبل از استعمار سنگاپور است را مشاهده کنید.

پارک

پارک مرلیون سنگاپور

این پارک به عنوان نماد هیئت توریسم سنگاپور در سال 1964 طراحی شده بود که مجسمه شیر با پیکر ماهی که بر امواج قرار گرفته است در آن قرار دارد که تمثیل سنگاپور نسبت به کل جهان می باشد.

zoo

باغ وحش سنگاپور 

این باغ وحش با شکوه با مساحت 90 هکتار در بر گیرنده بیش از 2000 حیوان از سرتاسر جهان می باشد که بسیاری از این حیوانات آزاد هستند و تنها با حفاظ های طبیعی از قبیل آب یا بوته ها نگهداری می شوند.در این مکان می توانید صبحانه ای دلپذیر مشتمل بر نان تست و تخم مرغ و کرنفلکس و اقسام میوه های گرمسیری (به صورت اختیاری) میل نمایید کما اینکه بعید نیست در این حین اوران گوتانی به شما هنگام صرف صبحانه بپیوندد.

درياچه-دلفين-هاي-سنتوزا-سنگاپور

دریاچه دلفین های سنتوزا

دلفین های این دریاچه که از تایلند به این مکان آورده شده اند به دلیل اینکه رنگ پوستشان به صورتی گرویده است معروف هستند. 6 دلفین این دریاچه در تانکی به عمق 4،5 متری حاوی آب دریا و مشابه زیستگاه طبیعی این دلفین هاست زندگی می کنند.در کنار نمایش جالب دلفین ها شما می توانید با کمک راهنما و نیز آموزش ویژه وارد این استخر شوید و دلفین ها را با دست لمس کنید. ساعات نمایش از 11 صبح تا 13،30 بعد از ظهر به غیر از روز های بارانی می باشد.

اسکله سنگاپور

اسکله قایق 

یکی از بهترین نقاط سنگاپور رستوران های رو باز آن می باشد. این مکان که مملو از افراد بومی و خارجی ها و توریست ها می باشد، در بر گیرنده کافه های شیک، رستوران های روباز و گسترده و میکده های مختص جوانان و گالری خانه مد می باشد.

در این مکان علاوه بر تجارت بار کشتی ها در کنار رودخانه میز های متعددی جهت صرف غذا در فضای آزاد تعبیه شده است. این مکان که همانند نقاشی زیبا می باشد با وجود شلوغی زیاد دارای منظره چشم نواز از رودخانه سنگاپور و املاک مستعمره نشین می باشد.

ب

باغ گیاه شناسی سنگاپور

این باغ که در ماموریتی جهت پرورش گیاهان به دلایل اقتصادی در سال 1859 تاسیس گشته است در برگیرنده مساحت 52 هکتار می باشد. سال 1877 پرورش اولین درختان کائوچو مالزیایی و اندونزیایی نقطه تاریخی برای این باغ محسوب می شود. امروزه این پارک با داشتن 600،000 گونه گیاه مختلف، بزرگترین باغ گیاهی جهان محسوب می شود.

این پارک تنوع فراوانی از گوناگونی و وضعیت گیاهان ارائه می دهد و هر نوع گیاهی از چمن زار های پیچیده و تابیده، باغ های ارکیده تا گیاهان جنگل های استوایی در این منطقه دیده می شود. دیگر جذابیت های این مکان باغ ارکیده طبیعی، مرکز بازدید کنندگان، چایخانه، باغ های ادویه و دریاچه ای بومی است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *