نرخ های جدید ترکیش ایرلان به اروپا و امریکا

Turkish Airlines

ترکیش ایرلاین شرکت هواپیمایی ملی ترکیه و یکی از بهترین ایرلاین های دنیا که با ارائه خدمات و کیفیتی در سطح بین‌المللی توانسته در دنیا بسیار مطرح و موردتوجه شود.

در سال ۲۰۱۵ ترکیش ایرلاین به عنوان بهترین شرکت هواپیمایی اروپا و چهارمین ایرلاین برتر در تمام دنیا شناخته شد. ارائه خدماتی با کیفیت در کنار امنیت بالا و ایجاد فضایی راحت در ترکیش ایرلاین باعث شده تا اکثر مسافرانی که با آن سفر می‌کنند احساس رضایت داشته باشند.

 سال ۲۰۱۶ شرکت هواپیمایی ترکیش اعلام کرد که قرار است یکی از طولانی‌ترین پروازهای مستقیم دنیا را از استانبول به سمت سیدنی تجربه کند. این پرواز از راه اروپا به طور مستقیم به سوی استرالیا پرواز کرد و فاصله‌ای به طول ۱۴.۸۶۸ کیلومتر بین این کشور با هواپیمای بوئینگ ۷۷۷-۳۰۰ به راحتی طی شد.

باید بدانید که در حال حاضر فرودگاه بین‌المللی آتاترک در استانبول به عنوان پایگاه اصلی پروازهای ترکیش ایر محسوب می‌شود. این فرودگاه که سیزدهمین فرودگاه شلوغ دنیا نیز به شمار می‌رود بعد از بندن، پاریس و فرانکفورت به عنوان چهارمین فرودگاه شلوغ اروپا شناخته می‌شود.

کلاس اکونومی با هواپیمای ترکیش ایر:

 فاصله این صندلی‌ها از هم حدود ۷۸ سانتی‌متر می‌شود و طوری طراحی‌شده که برای پاهایتان فضای کافی در اختیار دارید. برای راحتی سر مسافران، قسمت سر این صندلی‌ها تا ۱۲.۷ سانتیمتر بالاتر قرار دارند. همچنین در اختیار داشتن سوکت شارژر و USB استفاده از وسایل الکترونیکی را برای مسافران ساده‌تر ساخته است.

پذیرایی از مسافران با غذاهایی درجه یک و تازه و انتخاب غذاهایی بین‌المللی و لذیذ در حین پرواز یکی دیگر از امکاناتی است که همیشه موجب رضایت بیشتر مسافران ترکیش ایر می‌شود.

پرواز بیزینس کلاس با ترکیش ایر:

صندلی‌های این کلاس پروازی طوری طراحی‌شده تا شما به بیش‌ترین میزان احساس راحتی کنید و از امکاناتی مثل صندلی ماساژ، چراغ مطالعه و… بهره‌مند شوید. صندلی‌ها قابلیت تبدیل شدن به تختی به طول ۱۸۸ سانتیمتر را دارد و می‌توانید آن را به دلخواه تنظیم کنید. به علاوه تهیه غذاهایی ترکیه و بین‌المللی باب طبع همه مسافران با طعم‌های فوق‌العاده باعث شده تا غذاهای این ایرلاین به عنوان برترین غذاهای کلاس بیزینس در بین همه ایرلاین‌ها انتخاب شود.

نرخ های جدید ترکیش ایرلان به اروپا و امریکا

نرخ های جدید ترکیش ایرلان به اروپا و امریکا

نرخ های جدید ترکیش ایرلان به اروپا و امریکا

No votes yet.
Please wait...

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *