هتل گرند امین

هتل گرند امین استانبول Grand Emin  در منطقه آکسارای شهر استانبول در مجاورت دریای مرمره واقع شده  از هتل های 4 ستاره استانبول بشمار میرود. هتل گرند امین استانبول براحتی به آثار تاریخی شامل میدان تقسیم دسترسی دارد 500 متر تا ایستگاه متروی Yeni Kapi و پارک Yali فاصله دارد. هتل، اقامت مقرون به صرفه ای را به میهمانان تور ترکیه  ارائه میدهد.

هتل گرند امین ترکیه در مجموع  دارای 77 اتاق با چشم انداز زبیبا به در یای مرره میباشد .اتاقهای هتل گرند امین استانبول  به سیستم تهویه مطبوع، حمام شخصی، تلویزیون با کانالهای شهری و ماهواره ای مجهز میباشند.میهمانان تور استانبول هتل گرند امین میتوانند صبح را با صرف بوفه مفصل صبحانه آغاز نموده و در کنار استخر و در فضای باز به صرف نوشیدنی مشغول شوند.مراکز تجاری آکسارای در 1 کیلومتری و بازار بزرگ در 2.5 کیلومتری هتل قرار دارد.

رستوران هتل گرند امین استانبول با ظرفیت 120 نفر صبحانه کامل خود را به سبک بوفه سرو می کند. مهمانان از غذاهای اصیل ترکیه ای و صبحانه ی مجلل رستوران این هتل لذت خواهند برد مخصوصا که منظره ای رو به دریا دارد. اگر قصد استفاده از سرویس ماساژ دارید، باید از قبل ثبت نام نمایید.مسجد سلیمانیه در 500 متری هتل قرار گرفته و مهمانان پس از طی مسیری 30 دقیقه ای از فرودگاه آتاتورک، به این هتل خواهند رسید.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *